معرفی فیلمهای ترسناک
معرفی فیلمهای ترسناک

معرفی فیلمهای ترسناک

سینمای وحشت

سالگرد

درود بر همه دوستان.............   وبلاگ معرفی فیلمهای ترسناک  دوساله شد

حتمی از خودتون می پرسید که  چرا این وبلاگ هنوز فعاله   با اینکه که کسی  استقبال چندانی نکرده ....  جوابی ندارم  خب شاید من هم اگر  از زندگی روزمره می نوشتم یا از حوادث توی خونه ام  یا  از عشقهای نا کام و با کام خودم یا از رنگ ......... و ........... می نوشتم الان اینجا حداقل به ازای هر پست یک نظر  گذاشته میشد یا حداقل یک عکس العملی می گرفت  البته از آنجایی که خر ما از کره گی دم نداشت همین صحبت  هم نمی تونم چندان  تضمین کنم  که در اونصورت هم ، حتمی وبلاگم پر مخاطب میشد شایدم واقعن مشکل از خود وبلاگه و نظراتم در باره فیلمها چرند و پرندمحضند  که کسی علاقه ای نشون نمیده  یا شایدم واقعن این نوع فیلمها مخاطبی نداره  به هر حال یک مشکلی این وسط هست که من نمی دونم   ....در دو ماهه گذشته بدترین روزهای عمرم رو گذروندم ... مراقب سلامتیتون باشید.... دوستان( منظورم از دوستان  همون تعداد انگشت شماری  که به این  وبلاگ سر می زنند هست ) این پست را  به حساب گلایه نگذارید به حساب  یک دری وری نوشت اساسی بگذارید  .....

تولد دوسالگی این وبلاگ نه چندان فرهیخته به همه فیلم ترسناک و gore و کالت دوستان مبارک باد (خودم  به خودم تبریک نگم کی بگه)

مطلب مرتبط


نظرات 1 + ارسال نظر
hassan پنج‌شنبه 11 خرداد 1396 ساعت 10:53

سلام
همون طور که خودت هم گفتی مخاطب این نوع از فیلمها کمه و خیلی از طرفدارا هم با این وبلاگ آشنایی ندران مثل خود من که بصورت خیلی تصادفی با وبلاگت آشنا شدم ولی دلسرد نشو و بدون که درسته که زیاد کامنت نمیزازن ولی وبلاگت خواننده کمی هم نداره

ممنون بابت دلگرمیتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد