معرفی فیلمهای ترسناک
معرفی فیلمهای ترسناک

معرفی فیلمهای ترسناک

سینمای وحشت

یک سالگی ....

 

 مهم نیست،  هست؟ خودم هم نمی دانم !

......................................... 

گاهی وقتها نقابها را باید برداشت . حتی اگر صورتی که زیر نقاب پنهان شده  اصلن جلوه ی خوشایندی نداشته باشد.....این سخن( گه انبار) از من  بود ...  اما شما همان نقابها رابزنید چون  زمانه،زمانه ی نقاب زدن و دوروییست   ......

بگذریم .............

  یک سال از عمر   این وبلاگ وزین  گذشت( خودم تعریف نکنم چه کسی  تعریف بکند؟)  در سال گذشته  همین زمان ها بود  که این وبلاگ  را ساختم  تا احساس  دیدن فیلمهای مختلف ترسناک  را با کسانی که ممکن  است  به این سبک علاقه  داشته باشند بازگو کنم  و اگر شد من هم از نظرات آنها استفاده کنم اما این تبادل نظر بسیار کم  صورت گرفت ومن بیشتر اوقات تنها متکلم یا شاید هم متکلم تنها   بودم .

...بگذریم  ...

  این مساله که برخی  از این فیلمها  که از آنها در این وبلاگ نوشته شده در هیچ وبلاگ  دیگری   مطلبی ( به زبان فارسی) پیدا نمی شود  برای این وبلا گ یک  امتیاز  به حساب می آید  .... این موضوع حداقل  برای   خودم  چنان جذاب است که حتی   بعضی اوقات  به وبلاگ  سر می زنم که شاید  در نبودم   از فیلم  متفاوتی  نوشته    باشد   که خودم  ندیده باشم .. انگار حسابی  به سرم  زده است  . 

  بگذریم ... ..... 

  همیشه این نکته   را مورد   توجه قرار دادم که    مطالبی  که  در باره   فیلمها   می نویسم   نه  به سمت  ژستهای روشنفکرانه و نه  حتی به سمت  همرنگ جماعت شدن برود.... هر چه که  در باره فیلمها نوشته شده. بد  یا خوب ،مربوط   یا  نامربوط  برداشت  خودم بود  .... .

.......    اما بی خیال  این تفاسیر .....   

اصلن چرا  این  حرفها که چندان  اهمیت ندارد را دارم می نویسم؟!خودم هم نمی دانم!

اصلن این وبلاگ تا چه زمانی  می خواهد ادامه پیدا کند؟! خودم هم نمی دانم !

اصلن چرا این وبلاگ تا حالا  ادامه پیدا کرده؟! خودم هم نمی دانم !

اصلن من کی ام ؟ کجام ؟اینجا کجاست ؟ ... خودم هم نمی دانم !

اصلن ..........؟خودم هم نمیدانم !

ببخشید   چرا نوارم   گیر کرده؟ خودم هم نمی دانم !

 اما این را میدانم  که  دلسرد تر از  همیشه  هستم .اما چه کنم که بسته پایم چو از این کویر وحشت به سلامتی گذشتم  هم کار خاصی به ذهنم نمی رسد   که انجام دهم  تا حالم را بهتر کند   ............. گویا کاملا قاطی کرده ام  ..در ضمن این قاطی کردنها  هم اثرات دیدن فیلمهای ترسناک می باشد .......... راستی سواد نم کشیده من هم از ضررهای  دیدن فیلمهای ترسناکست  و  در پایان، ما از این مطلب که درباره   سالگرد! ببخشید تولد, این  وبلاگ خیلی وزین بود نتیجه می گیریم که اصلن فیلم ترسناک نگاه نکنیم ....این بود انشای ما در باره به وجود آمدن  وبلاگ معرفی فیلمهای ترسناک  ........  آقا! اجازه هست  ما بشینیم ؟

نظرات 1 + ارسال نظر
آویشن جمعه 10 بهمن 1393 ساعت 14:52 http://dittany.blogsky.com

اولا تبریک بابت یک سالگی وبلاگتون.دوما وبلاگتون خیلی هم وبلاگ مفیدیه چون فقط در مورد فیلمهای یه ژانر مخصوص توش بحث شده.ولی حالا اینکه به نظر خودتون کمبودایی درش دیده میشه نظر شماست و محترمه.
راستی خوبه که روز اومدم این پست و چک کردم.واقعا عکس انتهایی که گذاشتی ترسناکه

آویشن عزیز ممنون بابت دلگرمیتون .........خوشحالم که به اینجا سر می زنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد