معرفی فیلمهای ترسناک
معرفی فیلمهای ترسناک

معرفی فیلمهای ترسناک

سینمای وحشت

Krampus فیلمهای

مقدمه ای بر مقدمه

من می خواستم این مطلب رو در کیریسمس آماده کنم ولی اتفاقات و مریضی نگذاشت من به این خواسته ناخواسته  خودم  برسم  بنا بر این حالا این مطلب را  آماد ه کردم ...

مقدمه

کرمپوس موجودی ست افسانه ای که  نقطه مقابل پاپا نوئل می باشد یعنی هر چه حضور با با نوئل در ایام کیریسمس باعث بوجود آمدن شور و شعف می شود کرومپوس با آن چهره کریه و زبان دراز باعث ترس و وحشت  و جنایت  می شود در ضمن کار اصلی کرمپوس این است که آدمهای بد  و بچه های بد را تنبیه و مجازات کند     با این مقدمه لعنتی  سراغ فیلمهای  این شخصیت افسانه ای   می رویم و این فیلمها را مرور می کنیم  (البته فیلمهای کوتاه که در باره با   کرمپوس ساخته شده در این یاد داشت جایی ندارد) 

   ادامه مطلب ...

Villmarkسری

Villmark

2003

جنگل تاریک

Pål Øie

گروهی برای ساختن یک برنامه مستند تلوزیونی وارد یک جنگل کمتر دیده شده می شوند  اما  با یک چادر مسافرتی و سپس  با جسد یک زن مواجه میشوند اما گانر  سر پرست گروه نمی گذارد تا برنامه در اثر این پیش آمد بهم بخورد اما  کار بالا می گیرد..............

  ادامه مطلب ...