معرفی فیلمهای ترسناک
معرفی فیلمهای ترسناک

معرفی فیلمهای ترسناک

سینمای وحشت

شروع، از نوع کم عمق


نزدیک دو ماه  هست که    من سعی کردم  این وبلاگ را  فراموش کنم  و می خواستم دیگر چیزی ننویسم  و مدتی هم که از دسترسی   کلا خار ج  بود الان چند روزی بین حذف و ادامه این وبلاگ  با خودم کلنجار رفتم  و  نهایتا  تصمیم گرفتم  یک  کمی دیگر  این وبلاگ را ادامه بدهم  تا نقطه ای که مد نظر خودم بود حداقل  از نظر تعداد پست برسم  ...فکر نکنم دیگر مخاطب  حتی کمی از گذشته    باقی  مانده باشد ولی ادامه باید داد به هر حال ...

نظرات 2 + ارسال نظر
مسعود جمعه 1 دی 1396 ساعت 18:14

داداچ تعطیل نکنی.دلمون میگیره

آقا مسعود ممنون

رضا چهارشنبه 22 آذر 1396 ساعت 21:03

سلام دوست عزیز . لطفا ادامه بدین کارتون رو . یک مدتی که نبودین من هی میومدم اینجا ببینم فیلم جدید نوشتین یانه ؟ در کل وبلاگ خوبی دارین .

سلام دوست عزیز ...ممنون که هنوز یاد این وبلاگ بودید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد