معرفی فیلمهای ترسناک
معرفی فیلمهای ترسناک

معرفی فیلمهای ترسناک

سینمای وحشت

Dark Country

Thomas Jane

سرزمین تاریک

2009

یک زوج جوان به ماه عسل می روند اما در راه با مردی که ظاهرا بر اثر تصادف زخمی شده مواجه می شوند آنها از طرفی می خواهند به مرد کمک کنند و او را به بیمارستان برسانند اما از طرفی راه را هم  گم کرده اند   تا اینکه   ............... 

نگاه کلی

چیزی که در فیلم جلب توجه می کند فیلم برداری خیلی خوب  و همچنین داستان پر تعلیق فیلم  است که با اینکه در پایان  به قولی کارگردان  نتوانسته این پروسه دایره وار ماجرا   را به خوبی به  هم وصل کند    اما با این حال توانسته حس فیلم را به بیننده منتقل کند البته دقیقا هم معلوم نشد اختلاف بین زن ومرد   آیا در این حد بوده  که   مرد کارش به اینجا بکشد  (سربسته گفتم ماجرا  لو نرود)فیلم برای کسایی که فیلم نسبتا متفاوت  و پر تعلیق دوست دارند و از تاریکی در فیلم بیزار نیستند و   همچنین    کم بازیگر بودن فیلم ،  اذیتشان نمی کند می تواند فیلم دلنشینی باشد و چند ساعتی بعد از دیدنش هم  فکرشان را مشغول کند 

در باره کار گردان Thomas Janeباید بگویم   او بیشتر   بازیگر معروفیست که خودش هم در این فیلم بازی کرده 


Lauren German بازیگر نقش زن فیلم

امتیاز

6.5 از 10

نظرات 3 + ارسال نظر
پیمان خلیل نژاد جمعه 5 آبان 1402 ساعت 13:49

واقعا بی معنی ترین و سرکاری ترین فیلم کوتاهی که دیدم

اینکه فیلم کوتاه نیست

دنیا چهارشنبه 5 آبان 1395 ساعت 16:06

ینی دانلودش کنم؟ببین اون فیلم breakخیلی دوس دارم ببینم ولی لینکش تو گوگل نیس،شما از کجا دیدین؟

چی بگم دانلود نکردم یکی آورد.... دارک کانتری هم فیلم خوبیه ولی نه برای همه... من دوست داشتم

پویا جمعه 30 مهر 1395 ساعت 23:50

فیلم رو تماشا کردم جالب بود درکل من خوشم اومد ! فقط یکم کارای کامپیوتریش مثلا وقتی که تو جاده بودن بیابون پشت شیشه یکم مصنوعی بود تو ذوق میزد ! اخرشم نفهمیدم هدف کارگردان از این چرخه چی بود دقیقا و اخرش خب چی ؟ ولی در کل چون من فیلمای کم بازیگر و تاریک تو فضای بسته رو دوست دارم خوشم اومد درکل !

پ ن : این کارگردانش که تو فیلمم بازی کرده خوراکش اینجور نقشاس خخخخ صدا سسکی تو فیلم mist هم همینجوری بود اخرش ! رانندگی با یه ماشین آش و لاش وسط نا کجا آباد !
تشکر فراز جان

خوشحالم که خوشت اومد... در هرصورت از نظر من هم فیلم خوبی هست شاید مقداری بی هدف بود وهمونطور چرخش خوب در نیومده و با پس و پیش شدن ماجرا نتیجه شاید متفاوت می شد ولی فیلمی نبود که بگی این چیه من دیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد