معرفی فیلمهای ترسناک
معرفی فیلمهای ترسناک

معرفی فیلمهای ترسناک

سینمای وحشت

سرد

ما آدمها  موجودات بدبختی هستیم سالها برای به دست آوردن هدفی( هدف رو هر چیزی تصور کنید )   تلاش می کنیم   که دو حالت داره  حالت اول اینکه اون رو بدست نمیاریم و به هدفمون نمیرسیم  در این حالت ما سر افکنده و ناکام و بی ثمر عمر مون رو صرف کردیم  و بدبخت شدیم  حالت دوم اینکه  به هدفمون میرسیم در این صورت  هم   دو حالت داره یکی اینکه   آن چیز(هدف) بعد از مدتی از چشممون می افته و طمع می کنیم تا چیز دیگر و بهتری  به دست بیاریم که این باعث میشه  تا آخر عمر در این پروسه رسیدن به هدف بمونیم و هیچوقت رضایت  کامل نداشته باشیم در حالت بعدی     از چیز بدست آوردمون راضی و خوشحال   هستیم و دوست داریم اون رو حفظ کنیم که این خودش دو حالت داره  اولین حالت اینکه  همین  نگه داشتن  اون چیزی که بدست آوردیم باعث میشه دست و پایمون بسته بشه  و یک جورایی پاگیر بشیم  و هی در جا بزنیم  حالت دومشم اینکه بعد از مدتی  تلاشهامون برای نگه داشتن    اون چیز، بی ثمر بشه و  و به قول معروف به دست آورده مون از کفمون بره   و بدبخت بشیم پس در همه حالات   ما انسانها موجودات بدبختی هستیم  خودمون رو گول نزنیم  زیاد هم درگیر چیزهایی که دارید یا می خواهید بدست بیارید نشید  ....... تابستونها، گرما از زمین و آسمون می باره ولی من سردمه انگار یک چیزی گوشه دلم یخ زده  نسبت به همه چیز بی تفاوت شدم  ..    .... مهم نیست 

کاش در یک جای دیگه بودم غیر از اینجایی که هستم 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد