معرفی فیلمهای ترسناک
معرفی فیلمهای ترسناک

معرفی فیلمهای ترسناک

سینمای وحشت

Slither


خزیدن

James Gunn

2006

مردی توسط نیش یک موجود فرا زمینی آلوده می شود و کم کم اشتهای وحشتناکی پیدا می کند حتی به حیوانات خانگی خود نیز رحم نمی کند اما چون آدم بدی نبوده  جلوی خودش را می گیرد  تا به همسرش کاری نداشته باشد  او  کم  کم به هیولایی تبدیل می شود و  به وسیله معاشقت با زنی، به عامل تکثیر و تولید مثل آن موجودی که اور ا آلوده کرده بود تبدیل می شود و کم کم  شهر را به ویرانی می کشد ........... 

نگاه کلی 

این فیلم را سالهای قبل  دیدم و مدتیست می خواستم آن را معرفی کنم و   آنچه برام جالب بود،  روش تکثیر و تولید مثل این موجود فضایی بود که من نمونه اش را در هیچ فیلم موجود فضایی و تخیلی  دیگری ندیده ام حتی از  موجود فیلمی مثل  چیز ( thing)  این موجود ویرانگر تر و عجیب و غریب تر است  بخصوص تولید مثل و رشدش  خیلی عجیب است( وای چقدر این مساله را تکرار کردم)  بگذریم فیلم را آن موقع که دیدم بسیار دوست داشتم  در نوع خودش فیلم  خوبیست سبک فیلم کمدی  ترسناک  می باشد 

امتیاز

7 از 10


نظرات 3 + ارسال نظر
رضا یکشنبه 26 تیر 1401 ساعت 11:19

سلام دوست عزیز . واقعا بسیار فیلم زیبایی بود .مخصوصا اون قسمتی که کرم وارد حموم دختره میشه بسیار جالب بود و سعی می کنه بره تو دهنش .حرف شما کاملا درسته روش تولید مثل اون کرم های فضایی تو هیچ فیلم دیگه ای نبود . جلوه‌های ویژه خیلی خوبی هم داشت با توجه به بودجه فیلم که خیلی هم زیاد نبود

ممنون از شما

خسرو دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 00:40 http://khane8tom.blogsky.com

. با صمیمانه ترین درودهایم . و من متحیر که وب شما
. مخاطب کم دارد !! و باور . . و اعتقاد دارم . . که
. ناشناس مانده اید . وگرنه باید وقت جواب دادن به
. مخاطبین خود را نداشته باشید .
. باید با وبلاگ های دیگر تماس بگیرید . . خودتان را
. معرفی کنید . . همان کاری که از حالا به بعد من
. انجام می دهم . . . قول می دهم مبلغ خوبی
. برای شما باشم . . اما . . چگونه می توانم از
. فیلم هایی که معرفی می کنید استفاده کنم ؟ .
. با تشکر فراوان .

....... حق با شماست من تبلیغی نکردم البته مخاطبان این وبلاگ هم در پیام گذاشتن خساست به خرج می دهند وگرنه مثلا گاهی هم که خیلی تعداد بازدید زیاد میشه یک نفر شون هم همت پیام گذاشتن نمی کنه ...شاید هم مثل سوژه یکی از این فیلمها طلسم شدم وبه هرچی دست می زنم پر طرفدار از کار در نمیاد و به قول معروف خواهان نداره ..........به هر حال فکر می کنم اگر کسی طرفدار واقعی سینمای وحشت باشه این وبلاگ براش جالبه .. ....شایدهم نوشته های من برای خودم فقط جالبه به هر حال چه مخاطب داشته باشه چه نداشته باشه فعلا تا اطلاع ثانوی(طبق مطلبی که در پست دویست نوشتم ) این وبلاگ ادامه داره و قصد خداحافظی نداره مگه اینکه واقعا مجبورشه...............در رابطه با دست رسی به فیلمها واقعا با یک سرچ ساده میشه پیدا کرداین وبلاگ فقط معرفیه و یک نوشته ای در باره این فیلمها است و همین...... قصدم آپلود اینگونه فیلمها نیست چون شاید بعدها از این کار احساس حماقت کنم ..... ممنون

خسرو پنج‌شنبه 12 شهریور 1394 ساعت 22:32 http://khane8tom.blogsky.com

. با صمیمانه ترین درودهایم . من طرف دار سرسخت
. وبلاگ شما و تمام فیلم های ترسناک هستم .
. لطفا به وب من بیائید . . حتمن . . تا بیشتر با هم
. آشنا شویم . بهترین های دنیا . نصیب شما .

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد