معرفی فیلمهای ترسناک
معرفی فیلمهای ترسناک

معرفی فیلمهای ترسناک

سینمای وحشت

dark summer

 

Paul Solet

2015

تابستان تاریک

پسری هفده ساله به خاطر  هک کردن   حساب اینترنتی   دختری ، توسط دادگاه به   حبس در خانه محکوم می شود      و مادرش بنا به شغلی که دارد  او را تنها گذاشته و در این مدت  او در خانه تنهاست و  فقط  دو دوست صمیمیش همدم او هستند که به صورت پنهانی به او سر می زنند  او درشبی  به صورت مخفیانه  با اینترنت  با دختری که حسابش را هک کرده بود ارتباط برقرار می کند اما دختر جلوی چشم او خود کشی می کند از فردا کابوسها و اتفاقاتی مرموز در خانه اش به وقوع می پیوندد او با کمک دو دوست صمیمی خود می فهمد که توسط دختر  خودکشی کرده، به نفرین سیاهی  طلسم شده  و زندگیش در خطر است .او و دوستانش تلاش می کنند که طلسم را از بین ببرند

نگاه کلی

من  چندان  متوجه دلیل  دشمنی و درگیری روح  دختر با قهرمان داستان نشدم  اصولن مساله خاصی که این همه ارزش طلسم و نفرین داشته باشد وجود ندارد یا حداقل فیلم نتوانسته خوب توجیه کند... فکر می کنم  خلا عجیبی در داستان وجود دارد در کل نمونه مبرهنی از یک فیلم تینیجری 

نگاه خودمانی 

 یارو دوست خودش رو که    آماده   برای    عشق ورزیدن بوده   رو بی خیال شده   رفته تو حساب اینترنتی  دختره  ، که با هاش  آشنا  بشه دختره هم جادوگر از کار در اومده زده دخلش رو آورده. .   من دیگه حرفی برای گفتن ندارم ... 

پی نوشت

بعد بگید من  فقط فیلم قدیمی معرف می کنم !

 امتیاز

4 از 10

 

نظرات 1 + ارسال نظر
amir سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 18:43 http://slasher.vcp.ir

ااااااااااییییییییییییووووووووولللللللل من اینجور فیلمارو دوست دارم بریم واسه دانلودددددددد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد