معرفی فیلمهای ترسناک
معرفی فیلمهای ترسناک

معرفی فیلمهای ترسناک

سینمای وحشت

(Chugyeogja ( the Chaser

2008

Na Hong-jin

تعقیب کننده

خلاصه داستان:

Joong-ho کاراگاه سابق پلیس  است که به شغل  ف.اسد.ی  مشغول می باشد  ...  اما  طی مدتی کوتاه   چند زن  از زیر  مجموعه  او   ناپدید می شوند ....Joong-ho  که پول فراوانی برای ( زنها)  آنها خر ج کرده به دنبال پیدا کردن  سر نخیست که   بفهمد چه اتفاقی برایشان  افتاده است   و او نا گهان ردی از شخصی که در این ناپدید شدنها ،  نقش دارد پیدا می کند  و به تعقیبش می پردازد اما  ............

نگاه کلی

این فیلم ، جزئ فیلمهای  اول کارگردانش می باشد با این حال ...... شخصیت پردازی  اش  خیلی خوب از   کار در آمده است چنان که شما حال و  هوای تمام شخصیت های اصلی فیلم  (   پلیس اسبق و   قاتل و زن قربانی و بچه اش) را  کاملا  حس می کنید  و کارهایی که انجام میدهند باور پذیر است  .. بازیگری هم بسیار خوب از کار در آمده است .. اما  داستان  فیلم تا حدودی(بعضی جاها)  بر اساس تصادف و پیشامدها پیش می رود و نه  بر  اساس   سرنخ ها و نشانه های اصولی( مثل تصادف کردن دو ماشین اگر اتفاق نمی افتاد  چه  می شد؟ و مانند این حوادث اتفاقی و شانسی  در فیلم مشهود است      )   و از  نکات   حقوقی   عجیبی  که در فیلم می توان به آن اشاره کرد این است که  قاتل در اداره پلیس     با جزئیات کامل به کار خودش  اعتراف می کند اما  چون  مدرکی(جسدی)  پیدا نمیشود بنابراین او را      آزاد  می کنند نمی دونم تا چه حد این اصولی است ...شاید در کره جنوبی  اینگونه باشد       ............اما  در مجموع  هر جور که حساب کنید  تعقیب کننده یک فیلم خوب درام و ترسناک است که بیننده را به خود جذب می کند 

امتیاز

7.5از 10


در واقعیت 

ما نمونه ای از این قاتل روانی  داشته ایم  یادتون میاد    این شخصیت کثیف رو...............

و  من به این نتیجه رسیده ام که  بیشتر  اوقات  واقعیت از فیلم ترسناک  ، ترسناک تر است 

نظرات 1 + ارسال نظر
یه دوست پنج‌شنبه 13 آذر 1393 ساعت 19:01 http://vaico.mihanblog.com

باسلام

فراز جان، دوست داری با هم یه همکاری داشته باشیم!؟

همکاری من و تو اینجوریه من لینک (آدرس) وبلاگ شما رو میزارم شما هم مال من رو..

لطفا اگه تمایل دارید همکاری کنیم وبلاگ من رو با مشخصات زیر توی وبلاگتون بزارید

بعد بهم خبر بدید تا من هم وبلاگ شما رو بزارم

پیشاپیش از همکاریتون تشکر میکنم



عنوان:

دانلود آهنگ جدید


آدرس:

http://vaico.mihanblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد