معرفی فیلمهای ترسناک
معرفی فیلمهای ترسناک

معرفی فیلمهای ترسناک

سینمای وحشت

صدمین پست

  صدمین پست 

اول اینکه گفتم بعد از صد پست دیگه این وبلاگ حقش هست که یک  سر صفحه ای داشته باشه ....و اینکه من عزمم رو جزم کنم و بشینم  سر فتوشاپ یک چیزی بسازم خودش طول کشید  بالاخره نشستم زور زدم چند تا از کاراکترها رو توی جنگل با هم میکس کردم  تا شده این چیزی که میبینید چرا چون با این وضعی که من میبینم چند سال دیگه جنگلهارو فقط تو فیلمها باید ببینیم ...........

دومین نکته ای   که در باره  این وبلاگ    بگم اینکه   الان   بین  ده  تا بیست نفر بازدید کننده و بین بیست تا سی بازدید در روز    رو  داره....  از دست این     آمار کم به کجا شکایت کنم     .  بدم نمیاد که بیشتر بشه اما همین هم خوبه چی کار کنم چاره ای نیست دیگه 

سوما     هم ازتمام کسایی که در این وبلاگ تا الان کامنت  گذاشتن( چه به صورت مخفی و چه به صورت آشکار ) و   مطالب این وبلاگ رو  خوندن   یک بار دیگه تشکر  میکنم و به همراه  این تشکر هم یک فیلم کوتاه ترسناک کمدی خیلی عالی که از کشفیات خودم هست را  به شما دوستان تقدیم می کنم   من  که بدبخت تر از این آدم  تو هیچ فیلم ترسناک  دیگه ای ندیدم خیلی با حاله 

دانلود در ادامه 

 

 اینجا


 




 
نظرات 2 + ارسال نظر
reza یکشنبه 23 آذر 1393 ساعت 03:00

بازم میگم وبلاگت خیلی باحاله
ببین اگه میتونی بیا cloob.com ،اونجا یکم تبلیغ کن
واقعا دوس دارم وبلاگت معروف بشه

فکر بدی نیست ...ممنونم

مسعود دوشنبه 3 آذر 1393 ساعت 12:29

صد پست بشه هزارتا صلوااات
اثر هنری در اثر زور زدن بسی زیباست
خواهش میشه تشکر لازم نیس.ما باس تشکر کنیم که نمیکنیم
فیلمش عالی بود چه اسم بلند بالایی هم داشت لامصب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد