معرفی فیلمهای ترسناک
معرفی فیلمهای ترسناک

معرفی فیلمهای ترسناک

سینمای وحشت

i am zozo

من زو زو هستم

2012

  این فیلم  که ظاهرا بر اساس واقعیت هستش . داستان پنح دوست هست  که  در شب هالووین  با یک تخته ارتباط با ارواح ( Ouija board  )بازی میکنند و  نا خواسته با روحی   به نام زوزو (ظاهرا خبیث) ارتباط برقرار میکنند  و دیوونه میشند ....

نگاه کلی

چه عرض کنم بعد از مدتی  تو فکر دیدن یک فیلم ارواحی  بودم به این فیلم رسیدم که  اونهم از اول تا آخرش اتفاق خاصی که باید بیننده رو درگیر فیلم کنه ، نیافتاد  در مجموع دو تا صحنه ترسناک(میشه گفت ترسناک )داره و بقیه فیلم  راجب   روش درست کردن ماهی  و خوردن مشروبات میگذره و روایت فیلم بسیار کند هست .کار گردان میتونست یک فیلم بسیار زیبا و ترسناک بسازه که متاسفانه آب قطع بود و ریداه اند(مودبانه گفتم) البته فیلم بدتر از اینها هم خیلی این سالها ساخته شده که این تازه خوبشه.

امتیاز کلی 

3 از 10

نظرات 1 + ارسال نظر
neda سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1393 ساعت 15:44 http://hastiasal.blogsky.com

منم یه زمان فیلم ترسناک زیاد می دیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد