معرفی فیلمهای ترسناک
معرفی فیلمهای ترسناک

معرفی فیلمهای ترسناک

سینمای وحشت

blood feast 2:all u can eat

2002

Herschell Gordon Lewis

کار گردان فیلم تغییر نکرده ...این فیلم تقریبن مثل  قسمت قبله....یعنی  دوباره  دیوانه ای برای الهه مصر  دست به گرفتن قربانی میزنه با این تفاوت که حالا قدرت مجسمه در این قسمت بیشتر به چشم مخاطب میاد ..چنان که خود خادم  الهه کاملا تحت نفوذ الهه دست به جنایت  میزنه وهیچ کنترلی رو خودش نداره ...جلوه های ویژه فیلم بهتر شده البته خشونت فیلم هم زیاد تر شده ...

نگاه کلی

اگه از قسمت قبل خوشتون اومده از این قسمت هم خوشتون میاد ولی در کل این فیلما با روحیه ایرانی ها جور در نمیاد پس بی خیال  (نه اینکه ما حساس و رمانتیک هستیم)

امتیاز

5.5 از10


قاتل این فیلم

نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه دوشنبه 7 بهمن 1392 ساعت 16:34 http://classicinema.blogfa.com

سلام دوست عزیز. من خودم از علاقمندان فیلم ترسناک هستم ولی بیشتر به فیلمای ترسناک قدیمی (دهه های 30 تا 60 میلادی) علاقه دارم و فیلمایی رو که خونریزی و وحشی بازی و ... زیاد دارن نگاه نمی کنم.خوشحالم که این وبلاگ رو می بینم و بازم به وبلاگتون سر می زنم تا ببینم در مورد چه فیلمای دیگه ای می نویسید. موفق باشی

ممنون بابت نظرتون ... انگیزه ی من فقط جهت معرفی فیلمها هست.. نه اینکه کسی رو ترغیب به دیدنشون بکنم و درضمن تعلق خاطری به دهه خاص یا نوع خاصی فیلم ترسناک ندارم ...اتفاقا چون کسایی ممکنه از این فیلما نگاه نکنند الان حداقل موضوع فیلم رو می دونند و دیگه هیچ وقت سراغه دیدنش نمیرند ....بازم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد