معرفی فیلمهای ترسناک
معرفی فیلمهای ترسناک

معرفی فیلمهای ترسناک

سینمای وحشت

تجمع مرگبار

 این یکی از موضوعاتی هست که هر چند وقت  به چند وقت من و شما  باهاش برخورد می کنیم .......تا حالا تو ترافیک گیر کردین ، توی یک راه بندون در   پیاده رو  چطور؟  خب چی پیش می  یاد که اینطوری میشه  آره خب  بعد از کلی وقت تلف کردن می رسید به محل حادثه  که یک نفر  یا چند نفر 10 تا ضربه چاقو خورده  یا اینکه یک بد بختی تصادف کرده و احیانا از وسط هم نصف شده حالا ترافیک برای چیه ؟  بخاطر اینکه  ....  یک سری ملت  بی کار هم وایسادند از این حادثه فیلم می گیرند یا  نگاه می کنند  ببینند چی شده  واقعا چرا ؟ 

 .... البته بگم اون آدمهایی که کمک می کنند  به کنار واقعا لازمه که حساسیت  تا حدودی باشه و به کمک اشخاص  درحوادثی که پیش میاد بریم   اما حرف من رو به اون آدمهایی هست که کمکی نمی کنند و فقط باعث ازدحام و ترافیک می شند  آخه یکی نیست به این جماعت  بگه لعنتی ها، شما که کمکی ازتون بر نمیاد با این تجمعتون فقط   باعث افزایش تلفات و حتی بروز تصادفهای بیشتری میشید  بذارید آمبولانس یا پلیس احیانا برسند شاید اون بدبختی که دچار حادثه شده و  حداقل  چشم یک مادری دنبالشه   از مرگ نجات پیدا کنه..... آخه قیافه  مردی که در  یک تصادفی تخ.... هاش ترکیده و داره داد میزنه  تا بمیره چیزدلنشینیه ؟  واقعا   منظره جذابیه که  وایمیسین نگاه می کنید ؟!!!  یا در واقعیت یک نفر  جاقو خورده داره جون میکنه خیلی جذابه براتون که  وایسادین نگاه می کنید؟  آخه  مگه فیلمه که وایسادین  نگاه می کنید ؟ چهار تا بچه هم  به خاطر ترافیک و همهمه به صورت اجباری این منظره های فجیع رو می بینند و  دیدن این  حوادث میزنه همون  یک  مقدار روحیه  ای  هم  که دارند خراب میکنه  میره پی کارش  یک مقدار به فکر اونها باشید    واقعا اون بچه ها  چه گناهی کردند که باید این صحنه خونین  رو ببینند  ........   خواهشا تجمع مرگبار نکنید  ........... این یک درد و دل بود چون واقعیت اینکه خیلی ها داغ دیده همین تجمعات بی مورد می شند  بعد می گند طرف رو اگر 10 دقیقه زودتر   می رسوندن بیمارستان نجات پیدا می کرد ........ 

نظرات 1 + ارسال نظر
sahar دوشنبه 10 خرداد 1395 ساعت 01:09

جداً لایک داشت این مطلب:/ میگم شما بیا بین هر دو یا سه تا پست معرفی فیلم، یدونه هم از این پست های تأثیر گذار درباره ی معضلات اجتماعی بزار.(جمله قافیه دار شد:/ )

مرسی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد