معرفی فیلمهای ترسناک
معرفی فیلمهای ترسناک

معرفی فیلمهای ترسناک

سینمای وحشت

چهار صدمین پست

خب رسیدیم به پست چهار صدمین   

نکته اول _من فکر نمی کردم انقدر بنویسم و تا اینجا دوام بیاورم حالا که به گذشته نگاه می کنم می بینم این وبلاگ از اول ، شوخی  ، شوخی  شروع شد ولی کم کم نوشته هایم  مقداری جدی شد البته   نوشته  های من  در واقع بیشتر یک باز تعریف فیلم(ریویو) هست و اصلا  ادعای نقد   حرفه ای ندارم چون در توان و علم  من نیست و علاوه بر این   اصلا قصد توصیه دیدن این نوع  فیلمها را به هیچ شخصی  ندارم شاید به خاطر همین هست که در این وبلاگ  هیچ  لینکی  از فیلمها  گذاشته نمیشود  آنهایی  که اهل دیدن اینجور فیلمهاهستند می توانند از مطالب این وبلاگ (اگر قابل دانستند)  لذت ببرند آنهایی هم دوست ندارند یا جنبش را  ندارند   خواهشا اصلا دور فیلمهای  ترسناک بخصوص سبک  فیلمهای   اسلشر و گور و خشن  و اینجور چیزها نروند....چون مشکلات روحی   شاید برایشان پیش بیاید 

 یاد یک خاطره افتادم  من خودم چند سال پیش   رفته بودم مغازه ای از فروشنده   آنجا  فیلمهای جورج رومرو را میخواستم    اسم فیلمهای جورج رومرو هم که می دانید چجوریه  ! روز مردگان، شب مردگان، طلوع مردگان،خلاصه ما اسمها فیلمها را گفتیم  فروشنده همینجور   هاج و واج به من نگاه  می کرد یک خانومی هم آنجا  بود گفت: این چه فیلمهایی تو نگاه می کنی  بابا تو این مملکت اعصابها به حد کافی خراب هست فیلم  کمدی ببین روحیت باز شه  گفتم: این جور فیلمها باعث میشه که من ارامش بگیرم.... شاید  این حرفم  برای خیلیها عجیب  باشه و درک نکنند  ولی خب احساس من اینجوریه ......    

نکته دوم_ در باره امتیازهایی که به فیلمها در این وبلاگ داده می شود می خواهم توضیحی بدهم   اولا نوشته های  فیلمها مهمتر از امتیازهاست البته امتیازی هم که به فیلمها داده می شود  بی حساب نیست و چون می خواهم باعث شبهه نشود یک توضیحی درباره این امتیازها  همینجا  می نویسم ...

فیلمهای با امتیاز بین 10 تا 7.5 فیلمهای بسیار عالی ای هستند 

فیلمهای با امتیاز بین7 تا 5.5 فیلمهای  خوب و قابل قبولی  هستند 

فیلمهای با امتیاز  5تا 3.5 فیلمهای متوسطی هستندیعنی   نکات مثبت و منفی تو امان دارندیعنی اونقدر ها بد نیستند ولی انقدرها هم حساب و کتاب و منطقشان درست نیست یا اینکه مثلا داستانشان تکراریست به  هر حال نه میشود ردشان کرد نه میشود قبولشان  کرد یک چیزی تو مایه  نمره تکماده در نظام آموزشی قدیم   این امتیاز معنی  می دهد 

فیلمهای با امتیاز 3 تا صفر هم از نظر من فیلمهای بدرد نخور و افتضاحی هستند 

فعلا 

نظرات 1 + ارسال نظر
امید دوشنبه 24 اردیبهشت 1397 ساعت 11:18 http://SHABAHPASHA.BLOGFA.COM

خسته نباشی من یکی شخصا از این وبلاگ خیلی استفاده کردم

از این بابت خوشحالم ... ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد